8 Haziran 2011 Çarşamba

5.Haziran Pazar günü Oral Bayramı


     Pazar günü yine azdım. İnternetin zararı mı desem, yararı mı desem bilemedim. Benim yazdıklarım, başkalarının yazdığı hikayeler, resimler, şu, bu derken duvara tırmanacak hale geldim. Öğleden sonra, bir boşlukta karımı kıstırdım, tehdit, şantaj, orala razı ettim. Kendi çapımızda doyurucu bir seans oldu yine.

     Yatağımızda sırtüstü yatıp vanilya kokulu aleti eşimin ellerine, diline, maharetine bıraktım. Epii bi uğraştı sağ olsun. Başından köküne yalanmadık yerini bırakmadı. Torbalarımı dişledi, dudakladı, dilinin sıcaklığını hissettirdi. Hepinizin bildiği gibi regl olduğundan külodunu çıkarmadan üstü çıplak, memeleriyle karnımda, bacaklarımda gezindi, meme uçlarını dolaştırdı her tarafımda.... Benim meme uçlarımı yalayıp emdi, azdırdı. Okşaya okşaya sikimi iyice sertleştirdi. Ve tekrar taşaklarıma indiğinde ben bittim. Boşalmaya başladım. Nefisti.


     Sadece o beni halledecekti güya... Baktım, benim inlemelerim, boşalmam, kasılmalarım onu da azdırmış. Gözleri parlıyor, canı istiyor besbelli... Omuzlarından bastırıp yatağa yatırdım sırtüstü... Parmaklarımı külodundan içeri sokup klitorisine uzanmak isterken engelledi. Külodun üstüne yönlendirdi. Ben de, mor dantel külodunun üzerinden klitorisinin kabarıklığını bulup okşamaya başladım. Bir yandan da benden taraftaki memesinin ucunu yalayıp emiyordum. Parmaklarımı hafifçe bastırıyor, bir süre vibratör gibi elimi titreştiriyor, aldığı zevki arttırmaya çalışıyordum.

     Beş dakika sonra ilk inlemeler gelmeye başladı. Titreşimin hızını arttırmaya başladım. On dakika sonra karım da kıvranmaya başladı. Bacaklarını sımsıkı kapatıp amcığına baskı yapan parmaklarımı apış arasında hapsetti. O kasılırken ben memesini emmeye devam ettim. Belki bir beş dakika da böyle sürdü. Sonunda o da nefes nefese serildi kaldı.

     Klasik bir Oral Bayramı günümüz böyle geçti.


1 yorum: