24 Mayıs 2011 Salı

Bugün de seviştik.

    
     Geçen pazartesiden beri seks yapmıyorduk. -Bekarken evlilerin sabah akşam sikiştiklerini zannederdim. Maalesef öyle değilmiş.- Bugün iş nedeniyle erkenden şehre gittik. Giderken yolda bir ay önce benim rahatsızlığım nedeniyle gittiğimiz doktordan -ürolog- söz açıldı.

     Herif orta yaşı geçeli bir hayli olmuş ama, yakışıklı, renkli gözlüymüş de... Duvarda resmini görmüş, şimdinin Kıvancı gibi yakışıklıymış da -isim vermeyeyim-...

     - İyi bari, o kadar beğendiysen alıvereyim sana doktoru... dedim.

     - Aman sen de... diye geçiştirdi.

     Öğleden sonra döndük. Bir haftalık perhiz nedeniyle abazanlık had safhada, iyice başımıza vurmuş zaten. Gelene kadar bir elimle karımın kasıklarını avuçlayıp okşadım sürekli... Kamyoncu falan takmadım valla... Kim görürse görsün...
    
     Geldiğimizde büroyu bile açmadım, direkt eve gittik. Kapıdan girer girmez hemen bir aspirin attım. Bir kaşık bal götürdüm. Sonra soyunup dökünüp bir duş, biraz parfüm, ardından yatak...  Önce ben çıplak vücudunda tüy gibi dolaştım, okşadım, tavaf ettim. Memelerini okşayıp yaladım, uçlarını emdim.

      O doydu, ben yattım, mis gibi kokan sikimi bir güzel okşayıp öptü, iyice kaldırdı. O da beni okşadı, göğüs uçlarımı yalayıp emdi. Nasıl da biliyor zevk aldığımı fahişe...

     -"Yapma..." diyorum. "Yapma, sikim kalkıyor bak, sikerim sonra seni..." Sanki niyetimiz başka bir şey yapmakmış gibi...

     -"Siiikk..." diyor o da... "Kalksın da iyice doyursun beni... Hem terbiyesiz terbiyesiz konuşma, onun adı sik değil penis..."

     -"Hadi canım, penis tıp kitabındaki adı... Bizim dilimizde sik işte... Yarrak... Şimdi amına geçiricem o yarrağı... Sikicem seni... O ıslak amcığına yerleştiricem..."

     -"Terbiyesiz... Sus..."

    Sonra kaputu takıp üstüne oturuverdi sabırsızlıkla... Zaten sulanmış amında yağ gibi kaydı benimki... Amı ateş gibi yine, yaktı kavurdu sikimi orospu.... Pompalamaya, amıyla sikmeye başladı beni... Bomba gibiyim. Sikim sanki her zamankinden daha sert...  Amının duvarlarını hissedebiliyorum kaygan kaygan... Sıcak sıcak...



    - "Gelecek misin?" diye soruyor bana... "Beni yarı yolda bırakmayasın, gelmemezlik yapmayasın sakın, kızarım bak..." diyor. "İçimde gelirsen gelirsin, yoksa oral falan yapmam, ona göre..." diye tehdit ediyor.

    - "Öyle açım ki..." diyorum. "Değil gelmemek, senden önce boşalırım herhalde..."

     - "Hadi bakalım, görelim marifetini..." diyor. Oturup kalkmaya devam... İnlemeler başladı bizimkinde... Ben biraz alttan pompalayacak oluyorum, istemiyor. Kendisi ayarlayacakmış. Hadi bakalım, ayarla sikişini... İniyor, kalkıyor, klitorisini sürtüyor, bastırıyor, kalkıp dışarı çıkarıyor, tekrar sokup hızla oturuyor, öne arkaya yaylanıp içinde her noktasını hissettiriyor bana... Kalçalarını çalkalıyor bazen, öldürüyor beni zevkten, kendimi tutamayıp inlemeye başlıyorum ben de...

     - "Çok güzel sikişiyorsun orospum..." diyorum. "Harikasın, orospular senin yanında halt etmiş."

     - "Öyleyim.." diyor. "Sen öğrettin sikişmesini..."

     - "Doğru söyle..." diyorum. "Kimseyle sikişmedin di mi?"

     - "Sapık" diyor. "Nerden çıkardın bunu? Neden başkasıyla yapayım?"

     - "Baksana kızım, sekiz gündür sevişmiyoruz. Herhalde dışarda karnını başkalarıyla doyuruyorsun ki, benden istemiyorsun."

     - "Yalancı, pazar günü istedim, sen vermedin."

     - "Sen iki arada bir derede sikiş istiyorsun. Ben beş dakkada beşiktaş istemiyorum. Şöyle dört başı mamur, zevkine vara vara, sakin sakin olacak"

     -"Tamam işte, bugün senin istediğin gibi rahat rahat yapıyoruz. Bırak konuşmayı, konsantremi bozma."

     - "Ben biliyorum karıcım, sen gidip doktora verdin, ondan karnın tok, sikiş istemiyorsun."

     -"Vermedim, istemiyorum da... Ben senin sikinden başkasını istemem."

     -"Ver kız bi kere... Değişiklik olur ne güzel.... Hem doktora da bayıldın sen zaten... Gidelim beraber... Ben söyleyeyim istersen... "Doktor, sikim kalkmıyor artık, karımın da karnı aç, sevabına doyuruver karımı" diyeyim."

     -"Sus sapık..."

     -"Ben kapıda dururum. Hem gelen var mı diye kontrol ederim, hem sizi izlerim. Etek giyersin, altında külot olmaz. Ya da hemen doktorun önünde külodunu çıkarır atarsın. Doktor koltuğunda otururken fermuarını açarsın, siki kalkmıştır, hemen eteğini kaldırıp doktorun sikini içine alırsın."

     -"Sen de bakarsın öyle mi?"

     -"Evet canım... Bakarım. İzlerim sizi... Sen doktorun boynuna sarılırsın. Gömleğinin düğmeleri açılmış, sütyenin üstünden memelerini çıkarmışsın. Doktorun kucağında oturup kalkarken doktor memelerini dişliyor bir yandan...  Oofff... İşte böyle... Benim yarrağın üstünde zıpladığın gibi zıplarsın doktorun siki içindeyken..."

     -"Sus... Konuşma artık... Konsantremi bozma... Sapık herif... Geliyorum... Geliyorum... Çok güzell..."

     Ben de mecburen susmak zorunda kalıyorum artık. İkimizde de kasılmalar başladı. İnleye inleye aynı anda patladık. Sikimin keser sapı gibi olduğunu zannediyorum. Karımın amı kasılıp dururken beni yine sağıyor içinde...

     Belki dakikalar sürüyor kasılmalarımız. Sonunda duruluyoruz. Son bir kez amcığına köklüyorum sikimi... Öylece yığılıyor üstüme... Sırtında dolaştırıyorum parmaklarımı... Okşuyorum dakikalarca...

     -"Bittim..." diyor karım... "Yine harikaydı aşkım... Bitirdin beni... Senin nasıl oldu? Güzel miydi?"

     -"Güzel de laf mı? Bir haftanın acısı çıktı içimden... Perişan ettin beni karıcım... Çok güzel siktin beni yine..."

     Çıkıyor içimden... Yana devriliyor. Körük gibi inip kalkıyor göğüslerimiz... Nefes nefeseyiz... Bundan daha güzel bir şey olabilir mi acaba diye düşünüyorum kendi kendime...

    

1 yorum:

  1. Bu da güzeldi. Karınızın -terbiyesiz sus- gibi sözleri bence çok tatlı ve bana göre daha tahrik edici..

    YanıtlaSil