18 Ağustos 2011 Perşembe

Sağolasın Turuncu

 

          Epidir yazmıyorum. Kayda değer bir şey yok çünkü. Yoktu. Kör topal, aksak timur bir şekilde sikiş sokuş işlerini götürmeye çalışıyordum. Rezalet durumdayım eskiye nazaran... Bi kalkıyor sikim, bi iniyor, Adnan Menderes havaalanı mübarek. Sitelerde hikaye falan okurken, film izlerken kaldırıyorum, koşa koşa yatağa gidip inmeden icabına bakmaya çalışıyorum. Böyle bişi olabilir mi yaa? Skandal... 

          MSN.lerde elin adamlarıyla sohbet ediyorum. Akıl alıyorum, fikir soruyorum, "gel yardım et, beraber sikelim" falan diyorum. Adamlar sulanıyorlar benim karıya, "sen kenara çekil ben sikeyim" diyor. Eh, sırf küçük beyin keyfi olsun, kalksın diye film çeviriyorum ben de, "gel sik" diyorum. Ballandıra ballandıra anlatıyor bana, "şöyle yatırırım, böyle domaltırım, öyle sikerim ki, sabaha kadar bağırtırım" falan... 

          Detaylara giriyoruz artık. Sikini videoya çekip gönderen mi ararsın, boyunu posunu tarif eden mi ararsın... Arkadaş diye gittiğimiz otelde tanıştırmalar,  üçlü yemek yemeler,  yanyana iki oda tutmalar,  gece oda komşusuna misafir gitmeler, otobüste beraber yolculuk etmeler... Uyku ilacı içirip uyurken sikiyoruz, içkisine azdırıcı damla karıştırıp yatağa atıyoruz, ortamıza alıp azdırıcının azdırdığı karımı yatıştırmaya, seks ihtiyacını gidermeye çalışıyoruz. Daha neler neler... Ne planlar, fantaziler...

          Elin adamıyla karımın özelinden konuşup özel hayatımızı, yatakta neler yaptığımızı, nasıl sikiştiğimizi, nelerden hoşlandığını, neleri sevmediğini, dilinin pütüründen klitorisinin sertleşmesine varıncaya kadar ince ince anlatmaya başlayınca ben de tahrik oluyorum tabi. Elin adamı da durur mu, o da "Gel beraber sikelim, aramıza alıp yalayalım, sırayla sikelim, altı senin olsun, üstü benim olsun, sonra değişelim, sabaha kadar sikelim, zevkten delirtelim..."  kapıp koyveriyor, karıcığımı haşat ediyor sanal alemde... 

          Ama, bunların üstüne karımla denk getirip de sevişmeye başlayınca, malum son... Bazen başarıyoruz, bazen yarıda kalıyor, oralla bitiriyoruz. Rezalet dediğim gibi...

          Bir haftadır annesinde kalıyor karım. Kocasını yurtdışında bırakan baldız da yanlarında. Pazartesiden beri ayrıyız. Çarşamba, yani dün akşam eczacı arkadaştan deneme babında ikili Levitra'yı kapıp yollara düzüldüm. Bir saatlik yol, bitmek bilmedi... Akşam yemek faslı, televizyon, film, çocuklar, curcuna... En son herkes yattığında saat yarım olmuş. Ben cüzdana koyduğum turuncu tableti kakalayıverdim. Yataklı divanda küçük odada yatıyoruz. Ev yatakhane gibi zaten. Yatak odasında anası babası, salonda çocuklar, oturma odasında baldız, yanındaki küçük odada biz... Yataklı koltukta sığışmaya çalışarak...

          Hava sıcak... Kapılar açık... Gelen, giden, açılan kapılar, banyolar, duşlar... Bir onbeş dakika da öyle geçti. En sonunda el ayak çekildi, sessizlik... İleriden horlamalar, dışarıdan caddeden geçen arabaların sesleri, tepemizdeki tavan vantilatörünün vınlaması... 

          Başladım hatuna sırnaşmaya.... Askılı kısa bir gecelik giymiş, bir de külot... Sereserpe yatıyor yanımda... Bende bir şort sadece... Levitra etkisini göstermeye başladı hafiften... Kanın damarlarımda yürüdüğünü hissediyorum. Ensem kan akışından zonkluyor. Tabi kan sikimin damarlarında da yürüyor. Yürüdükçe kaldırıyor, sertleştiriyor sikimi... Ufak ufak oynattırıyorum, kalçalarına değdiriyorum, kıpırdamalarını hissettiriyorum. Eğilip boynunda, çıplak omuzlarında gezdiriyorum dudaklarımı... Benim nefesim, tavandan üfleyen vantilatörün serin havası, ürperiyor... Tüyler diken diken...


          - "Hayrola?" diyor, kalçalarını benim sertliğe sürttürerek yarı uykulu vaziyette... Ümidini kesmiş benden iyice... 

          - "Özledim" diyorum ben de sikimi bastırıyorum şortun üstünden arkasına...

          - "Anlaşıldı neyi özlediğin..." diyor kinayeli kinayeli... "Beni özlememişsin sen, şaapmayı özlemişsin"

          - "Ne yapmayı?" diyorum.

          - "Şaapmayı" diyor. Eğilip elimi önden daldırıyorum, külodunun üstünden amcığını avuçluyorum.

          - "Adını söylesene ulan şunun..." diyorum. "Bunca yıldır sikişiyorsun orospu. Adını söyle..." diyorum.

          - "Sikişmeyi..." diyor belli belirsiz....

          - "Neyi? Duyamadım..." diye üsteliyorum.

          - "Sikişmeyi özlemişsin, amımı özlemişsin, beni değil..." diyor. 

          - "Sanki sen özlemedin mi orospu?" diyorum, "Fahişe... Sikişmeyi özledim işte... Var mı diyeceğin? Seni sikmeyi özledim. Amına koymaya geldim o kadar yoldan. Başkasını sikmedim. Sırf seni sikmek için geldim..." diyorum kulağına fısıltıyla, külodun içindeki parmaklarımı ıslaklığına sürtüyorum bir yandan da... Islanmış iyice amı... İstiyor kaltak... İstiyor da... Demesin mi,


          - "Hayır olmaz. Ben burda yapamam..."

          - "Niye yapamazsın?"

          - "Ya, şimdi yapsak, sabah kalkınca ikimiz birden banyo yapıcaz, hepsi anlayacak ne yaptığımızı... Utanırım ben... Yarın beraber evimize gidelim, evimizde yapalım rahat rahat..."

          - "Tabi canım... Haklısın... Herkes bizi kardeş biliyor. Kardeş kardeş yattığımızı zannediyor. Sikiştiğimizi anlarlarsa ayıp olur herkese..." diyorum dalga geçerek.

          - "Yaaa... Dalga geçme. Sana göre hava hoş. Ben kadınım, utanıyorum, bak gece sikişmiş bunlar diyecekler ıslak saçla görünce..."

          Hay allah... "Şöyledir, böyledir, kıldır, tüydür, yündür, biz karıkocayız, sikişicez tabi, herkes bizim sikiştiğimizi biliyor, farketmez zaten herkes sabah duşa girecek gece terledim diye, anlamazlar, yaz sıcaklarında saat başı duşa giriyoruz..." 

          Bir on dakika da öyle geçti, ikna çabalarıyla... En sonunda biraz sert çıkmam, biraz değil iyice sertleşen sikimin külodun yanından arka deliğine baskısı, biraz memelerini avuçlamam, uçlarını ovalamam, biraz amını klitorisini ezmemin, parmaklamamın, sikimi amsuyunda ıslatıp külodun yanından daldırıp başıyla yarığında gidip gelmemin de yardımıyla başarıya ulaştım. 


          Kalktı, açık pencerenin perdesini çekti, başını uzatıp yan odada uyuyan baldızı kontrol etti, kapıyı tam kapamadan örttü, geceliği başından sıyırıp külodunu çıkardı, çırılçıplak gelip yanıma uzandı. Yattığım yerden şortumu sıyırdığımda benim ufaklık dikilmiş vaziyette meydana çıktı. Tam sertleşmemişti. Eğilip biraz elinde okşayınca, dilini değdirip torbalarımın hatırını sorunca iyice taş gibi oldu sikim... 


          - "Hmmm... Bu olmuş bile... Neden sertleşti bu kadar bu?"

          - "Yalan mı söylüyorum kızım? Özledim diyorum ulan sana. Seni sikmeyi özledim. Amına koymayı özledim. Yat şuraya, bırak yalamayı falan, bir an önce amına gireyim." 

          Sırtüstü yattı, eli prezervatife gitti.

          - "Yapma" dedim. "Bırak çıplak gireyim amına..."

          - "Olmaz, bunu takmadan alamam içime..." 

          Yine etraftan kürtaj vs falan yeni hikayeler mi duydu ne? Sikişe başlarken hiç olmazsa bir kaç dakika izin verirdi, çıplak çıplak amını hissedeyim diye prezervatif takmadan pompalardım amını. Şimdi ona da izin yok. Elinden dureksi alıp sert hareketlerle çıkardım, kağıdını fırlatıp attım, sikime geçirdim. Sonra da taş gibi olmuş aleti amına dayadım sertçe...

          - "Yavaşş..." dedi. 

          Ben aldırmadan daldırdım. Yine de yavaş, ama kararlı bir şekilde dibine kadar geçirdim sikimi... Oohhh... Tadını unutmuşum yahu... O sikimin kavranma hissi, ıslak, sıcak delikte yılan gibi kayması... Gidip gelmeye başladım. Önce yavaş, sonra hızlı... Taş gibiyim içinde... Damarlarımın zonkladığını hissediyorum... Deliğin gitgide ıslandığını, kayganlaştığını hissediyorum prezervatife rağmen... 

          Ellerim başının iki yanında yastığa dayalı, belimden yukarısı havada... Karıma tepeden bakıyorum alacakaranlıkta, perdeden vuran ışıkta... Bir haftadır çektiğim mekiklerin semeresi herhalde, bana mısın demiyorum, gidip geliyorum amcığında, pompalıyorum... Zevke geliyor, göğsümü okşamaya başlıyor, omuzlarımda, saçlarımda, göğsümdeki kıllarımda, meme uçlarımda dolaşıyor parmakları... Ensemden tutup kendine çekiyor beni... İnmiyorum aşağıya...


          - "Gel bana...." diyor arzuyla, fısıldayarak...

          - "Hayır, gelmiyorum. Seni böyle sikicem. Kerhane orospusu gibi... Yaklaşmadan... Sikip kalkıcam... Sen böyle istiyorsun. Ne içine çıplak girmeme izin veriyorsun, ne başka bir şeye... Ne emmeye geliyorsun, ne gömmeye... Orospusun sen... Orospu gibi sikicem seni..." diyorum sikim motor gibi içinde gidip gelirken...

          - "Yapma böyle... Başlarken emdim. Sikini de amıma gömdün işte... Kızma... Gel... Öp beni... Yaklaş..." diyerek kendine çekiyor. 


Biraz direnip kendimi aşağıya salıyorum. Tüm ağırlığımla 96 kilomun tamamını bastırarak üstüne çöküyorum. Minnacık kalıyor altımda orospu... Eziliyor altımda... Göğüslerini eziyorum göğüslerimle... Dudaklarına kapanıyorum, öpüyorum, yalıyorum dudaklarını... Sikmeye, sokup çıkarmaya devam ediyorum bir yandan da... Boynunu, omuzlarını öpüyorum... Saçlarını okşuyorum... 


          Levitra iyice sarmış aleti... Sikim taş gibi... Hiç olmadığı kadar sert... Damarları fırlayacak gibi, hissediyorum... Karımın am duvarlarını hissediyorum boylu boyunca, taşaklarım arka deliğe çarpıp duruyor ben dipledikçe... Farkında değilim ama, ben kökledikçe altımızdaki yatar koltuktan ses geliyor sürekli, biteviye... Tak tak... Tak tak... Karımın uyarmasıyla fark ediyorum ben de...

          - "Yavaş..." diye yalvarıyor nerdeyse... "Duyacak şimdi..." 

          - "Duysun..." diyorum. "Çocuk mu bu? Duysun senin nasıl sikildiğini öğrensin baldız da..." diyorum. 

          - "Söyleme şu lafı...." diyor. "Duysun da söz mü? Yarın nasıl bakarım yüzüne?" diyor.

          - "O zaman sen sik beni..." diyorum. "Bakalım sessiz sikişmeyi becerebilecek misin? Ne yapayım, amın o kadar tatlı ki , kendimi kaybediyorum sikerken..."

          Doğruluyor altımdan. Ben yatıyorum. Sikim yine taş gibi... Havaya dikilmiş... Bacaklarını iki yana koyup üstüme çıkıyor, sikimi eliyle tutup ıslak amcığına yerleştiriyor, yavaşça kendini bırakıyor aşağıya... Benim hard disk, ıslak amından içeri kayıyor yavaşça... Oohhh... Nefis.... İnip kalkıyor durmadan.... Sikim amının içinde, yara yara dibe dalıyor, sonuna kadar çıkıyor, biraz hava aldırıp serinletiyor dışarda, sonra tekrar içine alıyor... Sarılıyorum sımsıkı, kalçalarını avuçluyorum.

          - "Ooohhhh..." diyorum. "Orospum benim... Sikişken orospum... Nasıl da biliyorsun sikişmesini.... Harika sikiyorsun beni..." diye fısıldıyorum kulağına... 


          Ben böyle söyledikçe daha da hızlanıyor nefes alıp vermesi, kalçalarının hareketleri... İki üç santim uzamış kıllarıma sürtünüyor amcığını bastıra bastıra... Diğer taraflar traşlı, kel, sadece sikimin kökünde var biraz, tam klitorisinin denk geldiği yerde, şekilli... O bıraktığım kıllara sürtünüyor klitorisini... Zevkle inliyor... Parmağımı araya sokup klitorisini okşuyorum ıslak parmağımla... Zevkle şişmiş, kabarmış pembişi... Islak yapışkan kıllara bırakıyorum sürtünmesi için, parmağımı aradan çekiyorum. O da sürtüyor... İnleye inleye... Kulak memesini yalıyorum, fısıldıyorum,

          - "Nasıl, zevk alıyor musun? İstediğin gibi mi sikim?"

          - "Evvet... Tam istediğim gibi kocacım... Taş gibi sikin... Zevk veriyor... Delirtiyor beni... Bu akşam harikasın... Oohhh... Harika..." diye inliyor sürekli... İnip kalkıyor bir yandan... Hadi gel artık, ben gelmek üzereyim.... Öyle zevk alıyorum ki... Hadii..."


          Bana mısın demiyor benimki... Hatta, zevk aldıkça, gittikçe daha da sertleşiyor sanki... Kulağına fısıldıyorum,

          - "İşte böyle..." diyorum. "İşte böyle sikerler adamı... Nasıl? O sönük yarak yok di mi amında? "

          - "Yok..." diyor nefes nefese... "Yok... Harika... Tam istediğim gibi sikin...."

          - "İşte böyle sikicem seni hep... Ben yokken siktirmedin di mi başkasına? Sikim kalkmıyor diye başkasına vermedin di mi bu amcığını?"

          - "Sapık..." diyor. "Sapık kocam... Kimseye vermedim. Siktirmedim... Senden başkası sikemez beni..."

          - "Ben siktiricem seni..." Bir önceki akşam MSN.den görüştüğüm adamım Marcus'un ismini veriyorum. Benim için de sik karını diye yazmıştı. "Marcus'a siktiricem seni... Beraber sikicez... Ben amına koyarken o memelerini yalayacak senin... Zevkten geberticez seni... Her tarafından zevk vericez sana...."


          Sürekli fısıldıyorum kulağına, kulak memesini yalıyorum, dişliyorum bir yandan...  İnliyor, inip kalkıyor...

          - "Sapık..." diyor tekrar nefes nefese...

          - "Bir kere sikmek istiyor seni... İzin ver siksin... Ben yanınızda olucam... Yarrağı kalınmış, çok zevk alıcakmışsın, garanti veriyor... O yarrağı geçirirken ben yanınızda dururum, nasıl soktuğuna bakarım. Sonra ben de katılırım, o sikerken yalarım seni... Her tarafını... Amını yalarım, klitorisini yalarım sana kayarken... Memelerini emerim..." 


          - "Sapık... Sapıkk..." diye tekrarlıyor her cümlemde... Başka bir şey söylemiyor... Nefes nefese... Sikim dibine kadar içine girip çıkıyor. Harika... Sesim yükselince uyarıyor,

          - "Yavaş... Yavaş konuş..." diyor.  -Konuşma demiyor-   "Duyacak şimdi..." Yan odadaki baldızı kastediyor. 

          - "Duysun.." diyorum. Başımı çevirip tam kapanmamış kapıya doğru bakıyorum. "Sşşş... Kapıdan bakıyor, bizi seyrediyor. Nasıl sikiştiğimize bakıyor... Bizi duyunca azmış o da..." diyorum. Başını çevirip bakıyor, sanki inanmış gibi, gerçekten bakıyor gibi... İnliyor,

          - "Sapık" diyor yine... 


          Hareketleri hızlanıyor iyice... Ben de alttan alttan vurduyorum amına... Islak amı vurdukça şaplama sesi yükselmeye başlıyor, yavaşlıyor biraz, sonra dayanamayıp gene hızlanıyor. Kasılmalar başladı... Karanlıkta görmüyorum ama dişleri kasılmış, havayı içine çekerken tıslamasını duyuyorum, gözleri de kapanmış zevkten... Ben de sona yaklaşıyorum iyice.... 


          Karımın orgazmı başladı, ben de onun kasılmalarını birebir hissediyorum yarağımda... Sularının aktığını, taşaklarımdan aşağı sızdığını hissediyorum. Vantilatörün üflediği hava serin serin dolaşıyor ıslak taşaklarımda... Orgazmı bitmek üzere... Benim boşalmamış kaya gibi sert sikimin üstünde son oturumlarını yapıyor,

          - "Devam et..." diye tıslıyorum ben de... "Devam et orospu... Fahişe... Sik beni... Amınla sağ beni... Harikasın... Harika orospum benim... Sikişken karım benim... Oooohhhhh..." 

          Devam ediyor... Boşaldığı halde beni de boşaltmaya çalışıyor. Islak amı iyice ıslanmış orgazmla... Öyle bir zevk ki.... Anlatılmaz.... Harika.... Spermlerin boruda yürüdüğünü hissediyorum sanki... Fışkırmaya başlıyorum. Benim kasılmalarımı hissedince amcığının içinde o da hızlanıyor zevkimi arttırmak için... Şaplata şaplata sokup çıkarıyor amına... Uzun uzun, başından köküne kadar sokup çıkarıyor, ama son hızla... Levitranın etkisiyle sikimin kalınlaştığını, boru gibi olduğunu, amının diplerine kadar uzadığını hissediyorum. 


          Bitiyorum sonunda... En son üstüme kapanıp kalıyor karım... Nefes nefeseyiz ikimiz de... 

          - "Kendimizi kaybettik gene..." diye fısıldıyor kulağıma... "Duymuş mudur dersin?"

          - "Umurumda değil..." diyorum. Saçlarından kavrayıp dudaklarına asılıyorum. Bırakıyorum kendimi... Sikimi içinden çıkarıp yanıma düşer gibi bırakıyor kendini, uzanıyor. Başını göğsüme koymuş, okşuyor yavaş yavaş göğsümü, karnımı, hala inmemiş sikimi.... Dinleniyoruz kucak kucağa, yorgunluk atıyoruz... Çırılçıplak, vantilatörün altında, serin serin... 

          - "Harikaydı..." dedi. "Çok güzeldi..." 



1 yorum: